A A+

In conformitate cu prevederile Normei Autoritatii de Supraveghere Financiara nr 18/2017, in vederea asigurarii transparentei modului de inregistrare si solutionare a petitiilor de catre ASIROM, va punem la dispozitie urmatoarele informatii:

Anul precedent

2017

Perioada de raportare

1.01.2018-31.10.2018

Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare:

August

Septembrie

Octombrie

Numărul total de petiții inregistrate unic per petent si per caz

1147

1486

174

119

138

Numărul total de petiții întemeiate (solutionate favorabil), inregistrate unic per petent si per caz

 

 619

 

498

 

71

 

40

 

36

Numar de petiții întemeiate (solutionate favorabil),  referitoare la dosare de daună

572

478

69

39

35

Numarul total de petiții pentru care dosarele de daună au fost achitate

880

1035

107

78

65

Numarul total de petiții finalizate nefavorabil, inregistrate unic per petent si per caz

 

528

 

987

 

103

 

79

 

101

    

    SOLICITARI DE SOLUTIONARE ALTERNATIVA A LITIGIILOR 

Anul precedent

2017

Perioada de raportare

1.01.2018-31.08.2018

Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare:

Iunie

Iulie

August

Numărul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor

33

11

1

1

3

Numărul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor solutionate efectiv

 

20

 

16

 

1

 

1

2

Numărul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor solutionate favorabil asiguratilor, contractantilor, beneficiarilor, persoanelor prejudiciate sau reprezentantilor acestora

14

11

1

1

0



    

PROCEDURA PRIVIND SOLUTIONAREA PETITIILOR


 Politica ASIROM privind rezolvarea petitiilor este de solutionare pe cale amiabila, reciproc avantajoasa si durabila a  .acestora, pentru preintampinarea aparitiei eventualelor divergente viitoare.

 Orice persoana fizica sau juridica, daca se considera vatamata in drepturile sale (recunoscute de lege / prevazute .prin contractul de asigurare, sau prin refuzul nejustificat de a-i fi rezolvata cererea referitoare la un drept) se poate .adresa catre Asigurarea Romaneasca - ASIROM VIENNA INSURANCE GROUP S.A., pentru recunoasterea .respectivului drept si recuperarea pagubei.

 Mai multe detalii gasiti in sectiunea dedicata aici